Tant Grön filosoferar över ditt å datt!

Alla inlägg den 31 juli 2021

Av Tant Grön - 31 juli 2021 17:41

Ja, vad gör alla 'pandemiförnekare' när restriktionerna släpps allt eftersom? Hittar dom på annat att demonstrera för? 


Det är något som en konspirationsteoriexpert funderar över. Personligen är jag misstänksam mot alla som kallar sig experter, men det kan ju vara intressant att höra vad han har att säja. 


OBS! Dessa demonstrationer är inte EMOT något - det är FÖR frihet och sanning och man kan fråga sig hur konspiratoriskt det är, egentligen!


Läs mer och lyssna via länken nedan     


   Vad gör de när restriktionerna lyfts?


 

Av Tant Grön - 31 juli 2021 12:40

Det finns många varianter av intolerans mot ämnen som vi får i oss via maten - histaminintolerans är en av dessa och kan nog vara svår att koppla till om man får symptom. HIttade en sida som, enligt min mening, verkar förklara detta bra och ingående.


Läs den via länken nedan   


   Histaminintolerans – vad är det och vad gör man åt det?


 

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vad är viktigast rent konkret för dig när det gäller att skona miljön?
 Välja ekologiskt/KRAV när jag handlar mat.
 Åka tåg istället för flyg så ofta jag kan.
 Åka så lite bil som möjligt.
 Odla egna grönsaker utan konstgödning.
 Undvika allt som innehåller palmolja.
 Undvika alla sojaprodukter som inte är KRAV-märkta.
 Engagera mig i miljörörelsen.
 Vara medlem i WWF (World Wide Fond).
 Vara medlem i Greenpeace.
 Donera pengar till olika miljöprojekt.
 Välja att äta vegetarisk mat.
 Är det någon mening att göra något??
 Men... vem bryr sig???

Presentation


Tant Grön filosoferar över ditt å datt!!

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards