Tant Grön filosoferar över ditt å datt!

Direktlänk till inlägg 15 april 2010

Rätten att vara sjuk!

Av Tant Grön - 15 april 2010 08:34

Läste ett bra inlägg hos Kommunisternas Blogg, ett inlägg som jag bara måste länka till idag!


Läs inlägget HÄR

 
 
Ingen bild

Hans

15 april 2010 18:16

Jag såg att du tidigare länkade till oss på Nyfiken vital i ett par inlägg.

Stort tack för det!
Att bloggar brukar länka oss är verkligen viktigt eftersom alla intäkter går till artiklar och nyheter.

Under nuvarande kvalitetsprojekt där viktiga artiklar uppdateras och byggs ut ska jag försöka hitta en bra plats att lägga en "Nyfiken vital rekommenderar" till din blogg från.

Lycka till med din trevligt gröna och väskrivna blogg!
Hans

 
Tant Grön

Tant Grön

15 april 2010 20:50

Tack Hans! Ja, Nyfiken vital är en väldigt bra sajt med mycket intressant info. Ska lägga länken i min länksamling också... har glömt det!

Roligt att du gillar min blogg!

http://agronomefilosofa.bloggagratis.se

 
pinkozzy

pinkozzy

25 april 2010 09:36

Jag tycker inte man ska ha rätt att vara sjuk. Jag tycker man ska få kräva sin rätt att få sådan behandling att man blir frisk. Det är åt he-vete att man som nu sätter ett bortre datum från vilket man förväntas att återgå till arbetet, ofta utan att bidra med de medel som krävs för ett tillfrisknande.

http://www.pinkozzy/bloggagratis.se

 
Tant Grön

Tant Grön

25 april 2010 12:18

Kan bara hålla med, Ozzy!

http://agronomefilosofa.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tant Grön - Fredag 9 feb 12:08

En intressant intervju för den som har tid och lust. Det kan vara vettigt att höra vad Putin har att säja och läs gärna även kommentarerna till videon. Får hoppas att den får ligga kvar annars finns den även på Rumble.   Tucker Carlson Interviews...

Av Tant Grön - Tisdag 6 feb 08:47

Vi har ju överlag blivit itutade att grönsaker, frukt och bär, rotsaker osv är bra för oss människor för att vi ska få i oss tillräckligt med näring, fibrer osv. Faktum är att väldigt många växter av allehanda slag är giftiga. Alla Solanumväxter är e...

Av Tant Grön - Tisdag 6 feb 06:11


Belgiens bönder trappar upp protesterna!      Dramatic Scenes At EU Parliament      ...

Av Tant Grön - Måndag 5 feb 20:04


Izabela om bondeprotesterna runt om i Europa (utom i Sverige!): No Farmers - No Food - No Future     Farmer's protest in Europe - CNN     ...

Av Tant Grön - Lördag 3 feb 05:50


I denna video pratar Izabela om krigen under jorden, i tunnlar som finns överallt på vår Jord och som många har pratat om under flera år nu. När det gäller tunnlar under haven som kanske känns helt omöjligt att tro på, får man tänka att för många tus...

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vad är viktigast rent konkret för dig när det gäller att skona miljön?
 Välja ekologiskt/KRAV när jag handlar mat.
 Åka tåg istället för flyg så ofta jag kan.
 Åka så lite bil som möjligt.
 Odla egna grönsaker utan konstgödning.
 Undvika allt som innehåller palmolja.
 Undvika alla sojaprodukter som inte är KRAV-märkta.
 Engagera mig i miljörörelsen.
 Vara medlem i WWF (World Wide Fond).
 Vara medlem i Greenpeace.
 Donera pengar till olika miljöprojekt.
 Välja att äta vegetarisk mat.
 Är det någon mening att göra något??
 Men... vem bryr sig???

Presentation


Tant Grön filosoferar över ditt å datt!!

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards